با سلام!بینندگان عزیز،شما در این وبلاگ با اصولی آشنا می شوید که می تواند شما را در این جاده مانند نقشه ای یاری کند.برای دیدن مطالب به قسمت طبقه بندی موضوعی در سمت راست صفحه مراجعه کنید.روزتان خوش!

به نکات زیر توجه کنید:

  • هر صفحه را کاملا بخوانید.
  • اگر سوالی دارید می توانید در قسمت تماس با من،با من صحبت کنید.
  • شما می توانید در قسمت تماس با من،در مورد موضوعات بعدی پیشنهاداتی بدهید و نظراتتان را در مورد مطالب،با من در میان بگذارید.
  • یادتان باشد که من این مطالب را از کتاب هایی که مطالعه می کنم،به صورت خلاصه و همینطور با به کار بردن تحلیلاتم آنها را در این وبلاگ می نویسم.                                     


همانطور که گفتم،زندگی جاده ای است.جاده  ای است که طی می شود.نگران نباشید!جاده طی می شود.اما چگونه؟آیا می خواهی آن را به دوزخ منتهی کنی حرفی نیست.انتاب کن اما باید برایش بها دهید.بهایی که فقط در روز رستاخیز پرداخت می شود.اما به چه قیمت راه راست یا اصلی را انتخاب می کنید.این شعر را شنیدید؟
                                مپیچ از ره راست،به راه کج               چو در هست،حاجت به دیوار نیست 
پروین اعتصامی درست می گوید.شما برای وارد شدن به خانه تان یا مکان های دیگر از دیوار بالا نمی روید زیرا که دری وجود دارد.خب!چرا بعضی ها با وجود راه راست به راه کج می روند.شما در این وبلاگ با اصولی آشنا می شوید که شاید بتواند کمی راهنماییتان کند.