دکتر اسپنسرجانسون یکی ازمحبوبترین و بزرگترین نویسنده های جهان در حوزه ی روانشناسی می باشد .وی بعد از فارغ التحصیل شدن در رشته روانشناسی از دانشگاهی در جنوب کالیفرنیا ،جانسون مقام M.D را از رویال کالج در ابرلند دریافت نمود و دستیاری پزشکی را در مایو کلینیک ومدرسه هاروارد مدیکال کامل نمود.دکتر جانسون یکی از موفق ترین افرادی می باشد که بارها برای پیچیده ترن موضوعات راه حل های ساده وآسانی را معرفی نموده است . او به تنهایی ودر بعضی ازموارد با همکاری کن بلانچارد کتابهای موفقی را به بازار عرضه نموده است .میلیون ها نفراز خوانندگان کتابهای او توانسته اند به سادگی با اعتماد به خود در شغل و زندگی به موفقیت وکامیابی دست پیدا کنند .

دکتر اسپنسر جانسون، یکی از با نفوذ ترین متفکران جهان و نویسنده محبوب استبسیاری از کتاب های پرفروشبین المللی او شامل سه # ۱ پرفروشچه کسی پنیر من را منتقل؟ یک راه A-Mazing به مقابله با تغییر، به طور گسترده ای به عنوان خوانده شده ترین کتاب ها در مورد تغییرات مدیر یک دقیقه، محبوب ترین در جهان روشمدیریت به مدت بیش از دو دهه، با همکاری کن بلانچارد؛ و جدیدترین خود را در حال حاضربیش از ۴۰ میلیوننسخه از کتاب های دکتر جانسوندر چاپ در ۴۲ زبان هستند.

به عنوان “شاه از مثلها” امروز ایالات متحده آمریکا معرفی کرده است، او را به عنوان بهترین در نظر گرفتن افرادپیچیده و ارائه راه حل های ساده ای است که کار وجود دارد شرح داده شده است. با اصول جهانی و ابزارهای کاربردی موجود در کتاب های خود نیز از آنها ساخته شده رکورد پرفروش در بسیاری از کشورهای دیگر است.

دکتر جانسون به دست آورده B.A. تحصیل در رشته روانشناسی از دانشگاه کالیفرنیای جنوبی، یک مدرک MD ازکالج سلطنتی جراحان، و clerkships پزشکی در کلینیک مایو و دانشکده پزشکی هاروارد است.

او به عنوان مدیر پزشکی ارتباطات Medtronic، نوآوران اصلی از ضربان ساز قلب بوده، پزشک پژوهش در موسسهمطالعات بین رشته ای، پزشکی اجتماعی تانک فکر می کنم، مشاور مرکز مطالعات فرد، و به دانشکده پزشکی، دانشگاه کالیفرنیا،عضو رهبری در دانشکده کسب و کار دانشگاه هاروارد و مشاور به مرکز برای رهبری عمومیدانشگاه هاروارد است.

دکتر جانسون رئیس اسپنسر جانسون همکاران، یک شرکت قرار می دهد که کتاب های خود را به کار، همکاری باسازمان برای کمک به آنها از تغییر رستگار.

لیست کتاب های اسپنسر جانسون :

چه کسی پنیر من راجابجا کرد ؟

مدیریت یک دقیقه ای

یک دقیقه برای خودتان

هدیه

هدیه حال

پدر یک دقیقه ای

قله ها و دره ها

مادر یک دقیقه ای

گفتگو با مدیریت یک دقیقه ای

هدیه اکنون

بله یا نه

معلم یک دقیقه ای

فروشنده یک دقیقه


منبع:upmlm.ir / آپ نتروک مارکتنیگ